jump to navigation

Din ciclul “Banca te vrea prost” 02/10/2009

Posted by moderat in asociatia clientilor bancilor din romania, banci, Punct de vedere, Raiffeisen Bank.
Tags: , , ,
trackback

Conform datelor recente publicate de banca centrala bancile, datorita cresterii numarul celor ce nu-si mai pot achita ratele, sunt nevoite sa creasca volumul provizioanelor, deci diminuarea superprofiturilor.

Ei asta e un mare bai cand trebuie sa raportezi la zeus din banca mama, si atunci mintile luminate de prin bancile noastre au bagat picioarele intr-un lighean cu apa rece sa gaseasca ei solutii constructive si avantajoase, fireste pentru banca.

Zis si facut, au analizat si au constatat ca singurul vinovat al situatiei create este clientul, si aici au inceput sa conceapa un ghid de educare al clientului, ce frumos suna, nu? Au ambalat frumos intr-un proiect de educare si informare a clientilor.

Au stat ei si au gandit, si au ajuns la concluzia conform careia clientul chiar nu stie sa-si stabileasca o lista de priritati a platilor, si ce e mai jalnic ptr ei, rata la banca nu este pe primul loc. Romanii prefera sa cumpere mancare inainte de a-si achita rata la banca, ce tupeu pe acesti clienti!

Primii care au initiat un asemenea proiect au fost cei de la BCR, ‘Programul Ghidul Banilor Tai’ iar azi si cei de la Raiffeisen Bank au lansat ‘ABCdar bancar – Cum sa-ti tii ratele sub control, curs practic’ Ambele proiecte sub umbrela grijei fata clienti ascund ori o promovare a serviciilor adaugate ale bancii, ori amenitari subtile sau directe daca nu le platesti rata, sau indrumari de genul nu poti platii, adu pe altcineva sa-ti plateasca ratele, pe noi nu ne intereseaza decat sa ne incasam banii.

Puteti sa le cititi fiecare si sa constatati modul aberant in care pun problema, si nu vor sa recunoasca ca principala problema a celor ce nu-si achita ratele sunt veniturile lor, care ori nu mai sunt, ori au fost diminuate, peste care s-au suprapus practicile bancilor.

Va dau un exemplu de aberatie din proiectul Raiffeisen, unde scrie:

‘Gradul de indatorare = total rate lunare credite/venit net lunar
Daca este:
Sub 30% – OK!
30% – 60% – Atentie!
Peste 60% – Te-ai supraindatorat!’

Domnilor bancheri corect era “Peste 60% – Te-am supraindatorat” ; Acum doi ani erai suparat bancherule cand BNR-ul a limitat gradul de indatorare, ai facut scandal si ai obtinut 75-80% si ai inceput sa te lauzi cu asta; acum suferi si tu si clientul, doar sunteti parteneri.

Punctul meu de vedere este ca banca te trateaza ca pe un prost, de la cap la coada, cand iti da creditul, cand iti majoreaza costurile, si acum vrea sa-ti faca educatie de genul “profetii despre trecut”.

E posibil sa aibe surprize toti acei ce subestimeaza clientul.

Comentarii»

1. m1ha1 - 03/10/2009

corect. ironia sortii.
clientii sunt vinovati pentru ca cumpara produsele bancilor
se lasa prostiti si au incredere

2. mbank.ro - 27/10/2009

Tovarase, esti cam comunist. Saracii consumatori, vai de capul lor ce amariti sunt. Si banca cea mare si rea, capitalisti nenorociti, care vor sa ia painea de la gura omului cinstit si muncitor.

Traim intr-o economie de piata. Este datoria fiecaruia sa faca cat mai multi bani, sa maximizeze veniturile pe termen scurt. Bancile, oricat de bune/rele sunt ele, ofera un serviciu. Clientii daca vor il cumpara, daca nu, nu. Nu ii obliga nimeni. Daca clientul vrea, de ce sa nu ii iei banii. Este normal. Asa ar trebui sa fie.

Aaaa, sigur, clientii ar trebui sa fie mai educati, mai destepti, mai responsabili. Dar nu sunt. Scopul lor ca clienti este sa fie SCLAVI.

Nu am nici o simpatie pentru prosti. Prostul trebuie sa plateasca.

Evident, bancile trebuie sa isi respecte contractele. Daca nu si le respecta adliteram, aici sunt si eu de acord cu tine. Trebuie sa le crapi capul si sa le faci rau.

3. moderat - 27/10/2009

Mbank, sunt inebunit dupa „acuze fara argumente”. sau oare daca tu consideri clientii sclavi si prosti atunci mai poti pune orice alt calificativ fara nicio jena la adresa lor. Fireste, ca este opinia ta si nu doresc eu a-ti schimba perceptiile, insa poate n-ar strica sa citesti cateva de pe acest blog si poate o sa observi ca nimeni nu cere impartirea profitului cu banca ci toti solicita respectarea unui contract intre parti. Iar cand o parte considera ca un drept nu-i este respectat atunci reactioneaza pe cai legale, in niciun caz violent si agresiv.

In fine, ne cerem scuze, indiferent ca suntem sclavi, prosti, needucati, etc pentru ca incercam sa punem pe picior de egalitate drepturile si obligatiile dintr-un contract cu o banca, in capitalism, in comunism iti spune tovarasul ca nu aveam drepturi.

4. MOTO - 28/10/2009

Banii se castiga cinstit sau necinstit.
mbank- am cumparat bani din doua tari una Ro si alta nu cu mult mai „europeana” unde , banuiesc ca bancile au aceeasi politica -sa faca bani!
In Ro daca nu le mai ies banii te fura ca nu le este rusine si nu se tem , in celelalt loc nu-si permit cu toate ca le plac la fel de mult

5. Cris - 05/11/2009

POVESTE: eu 2 credite sa cumpar un apartament, unul de nevoi personale altul ipotecar, ambele la BCR. Singura debitoare, 3 coplatitatori, ca n-ar fi ajuns garantiile ipotecare la cele 2 credite. Intarzieri de plata, super efort omenesc si achit tot pe ipotecar si raman cu o restanta de 300 de euro la maxicredit. Fara sa ma anunte, imi inchid conturile si ma cesioneaza la BFP (Bucharest Financial Plazza), astia de se ocupa de adm imobiliara. Sub presiune si pe genunchi se infiinteaza o alta societate, pe numele ei Suport Colect, unde asociat unci, cu 100% este…BCR. CATRE SUPORT COLECT AU FOST CESIONATII FOOOARTE MULTI RAU_PLATNICI, cesiune in valoare de 44 milioane de euro., la o valoare de 70%, cu bani luati credit de la…BCR. Se pot verifica aceste cesiuni de creanta pe site-ul Arhivei de garantii mobiliare.Astfel BCR-ul si-a curatat bilantul si nu mai are provizioane , a mai luat bani pe care ii da spre creditare catre amaratii care vor prima casa…si a iesit basma curata. Ba mai mult, la Viena se pregateste asa-zisa divizie imobiliara, astfel incat daca se va ajunge la executare silita, BCR fiind tert sa ia casa romanului la licitatie si sa-l faca chirias, dupa ce i-a luat dobanzi si comisioane si rate platite cu mari sacrificii. Acum Suport Colectul iti baga sub nas un ACORD DE INTARZIERE A EXECUTARII SILITE, care se incheie pe 1 an, si pe langa toate necunoscutele si-au pus si o dobanda de 13,4 %/an, la euro. Plus penalitati.

INTREBARE: stie cineva daca , conform normelor BNR, cesionarul poate modifica conditiile din contractul de creditare? Eu stiam ca se respecta intru-totul aceste conditii (drepturi si obligatii, cf.institutieie cesiunii de creanta si asa cum comunicase si Nicolae Cinteza-BNR). Eu am fost cesionata pana sa am un an de la obtinerea creditului si aveam dobanda fixa, promotionala, timp de 1 an, respectiv 6,2% si 7,4% pe creditul de nevoi personale. Sunt multe ilegalitati si nimeni nu ia nicio masura, desi i-am sesizat legal Nici B.N.R. si nici ANPC, ca acum au interesul sa obtina bani de la bancile comerciale sa plateasca salariile si pensiile, asa ca nu ii deranjeaza cu
Ma mir de ce nu sunt reactii de acest gen, mai ales ca printre cei „cesionati” este un om important al PNL. Oare el beneficiaza de acelasi tratament ca plebea?

6. Horatiu George - 17/02/2010

Buna ziua am si eu niste intrebari si caut raspunsuri de mult timp poate ma puteti ajuta voi.In 2007 am luat impreuna cu prietena mea actualmente sotia mea 5 creditde de la B.C.R doua de nevoi personale si trei cu ipoteca pt a achizitiona un apartament.Trei credite sunt pe mine adica 1 de nevoi personale de 5000 de euro al 2 lea tot de nevoi personale de 10.000 de euro si al treilea de 38.000 de euro cu ipoteca pe apartamentul pe care l-am achizitionat , sotia mea are un credit de nevoi personale cu ipoteca de 23.000 de euro cu ipoteca pe un alt apartament care il avea ea propietate personala inainte sa ne casatorim si mai are un credit de 38.000 de euro cu ipoteca pe apartamentul pe care l-am luat in coproprietate.Rata la toate cele 5 credite era initial la 800 de euro in 2007 undeva la 2560 ron la cursul de la vremea aceea , ok a crescut euro asta fiind ghinionul meu au marit si banca dobanda si am ajuns cu ratele undeva la 1400 de euro in 2009 adica la cursul actual 5880 ron.Am facut o cere pt o renegociere sa gasim o solutie pt ca rata sa dublat practic si nu mai puteam face fata nici un raspuns normal am facut adresa scrisa celor de la B.C.R nimic m-am trezit cu o notificare de la B.F.P care de fapt sa aflu ca actionari majoritari sunt tot B.C.R prin care ma instintau ca B.C.R a vandut creantele acetori B.F.P.Ok m-am dus la sediul B.C.R pt ca acolo am fost chemat sa semnez noul contract cu noul Debitor ” B.F.P ” m-am prezentat si am avut surpriza sa stau la negocieri cu un angajat B.C.R adica asa zise negocieri pt ca am primit sub nas un contract foarte evaziv in care era scris ca eu ma oblig sa platesc o rata lunara care nu imi era specificata in contractu respectiv timp de 12 luni si apoi o sa revalueze situatia daca imi cer toti banii gramada sau dau creditu inapoi la B.C.R chipurile.Am refuzat sa semnez porcaria aia si ok au mai sunat de vreo 2 ori sa ma cheme sa semnez cu tot felu de amenintari si intimidari dupa care au renuntat.M-am dus in Bucuresti am cautat sediul firmei B.F.P am sunat am vrut sa ma intalnesc cu un reprezentant din parte firmei si mi sa spus ca ei nu au nici o treaba sa ma duc la B.C.R cand m-am dus la B.C.R ei imi spuneau sa vb cu B.F.P ca ei nu pot face nimic si tot asa pana m-am saturat si am renuntat.Ok in 3 ianuarie anul acesta primesc de la SUPORT COLECT
o notificare firma care acuma este 100 % din cate am inteles a B.C.R notificare prin care mi sa cere pana la data de 31.01.2010 sa depun suma de 120.000 de euro aprox. adica toate cele 5 credite plus penalizari si alte taxe.Intrebarea mea este eu pot sa achit creditu de nevoi personale cu ipoteca pe apartamentul sotiei mele cel de 23.000 de euro sa le dau banii si sa gat cu el.OK am scos apartamentul la vanzare si vreau sa le dau si lor banii pe cele doua credite ipotecare pe apartament adica vreo 80.000 euro deci practic sa raman cu cele doua credite de nevoi pers a mele de 15.000 de euro.Am inteles de la mai multe persoane ca ei pot sa nu imi dea acceptu de vanzare daca nu le dau toti banii.Pai cum pot iei sa faca asta daca eu le platesc creditele cu ipoteca si raman doar cu cele de nevoi personale cu care practic nu am girat decat cu cesiunea veniturilor asta nu inteleg.Pentru creditul de 23.000 de euro am banii iar la apartament sa zic imi gasesc cumparator eu nu dau de Suport Colect astia in primu rand sa vb cu ei daca imi gasesc cumparator nu pot sa i vand omului apartamentul ipotecat in primu rand nu cred ca ar cumpara cineva in situatia asta deci cum sa procedez?

7. Mihai Balaescu - 26/02/2010

Ptr.Horatiu George. Emailul meu este mihaibalaescu1@gmail.com. Contacteaza-ma ptr.ca si eu sunt intr-o situatie similara si am sa-ti mai dau niste detalii.

8. feier anamaria - 27/02/2010

am si eu un credit ipotecar si am ramas restanta cu sume mici 20 euro aprox pt care m-au trimis la suport colect .Creditul e de la bcram primit notificari de plata de la BCR si in luna dec 2009 .m-am prezentat si am achitat suma dupa care ma suna cei de la suport colect.eu am intentia sa consult bun avocat

9. costi feraru - 03/03/2010

am fost internat in spital in decembrie si putin in ianuarie a.c. ptr o pneumonie cu complicatii,si desi am achitat echivalentul a 3 rate la creditul cu ipoteca a ramas o restanta de vre-o 70 euro pe care am considerat-o prea mica pt a cauza probleme pentru doua saptamani cand sa aflu de la Suport colect ca acei 70 euro reprezinta rata pe 3 luni ( rata de credit) si ca din ce am platit s-au tras doar dobanzile si penalitatile aferente.Asa am azuns la 90 de zile de intarziere. acum o sa fiu la zi, dar am fost invitat deja sa achit integral creditul in 30 de zile ori sa semnez un angajament pentru un an de zile. daca o voi face sunt constient ca ma voi vinde singur. intrebarea este cum pot sa evit acest lucru. refinantare nu voi mai putea face fiindca am avut intrerupere in cartea de munca, si valoarea de piata a apartamentului a scazut de la 36.000 euro la maxim 25.000 euro, unde pui ca ori ce banca va dori ca valoarea admisa in garantie sa fie cel putin 125% din suma acordata, ipoteca fiind in valoare de 28.000 euro, fara comision de rambursare anticipata.As dori sa pastrez conditiile incheiate in contractul de credit cu BCR( dobinda-rata-perioada)
Daca cineva stie o posibilitate ,sunt de acord sa platesc consultanta, si sa merg in instanta. Adica cel ce are drept de ipoteca e banca,poate si sa schimbe asta fara acordul meu? mai ales ca nu am fost notificat de nici o modificare la contractul de ipoteca. va multumesc anticipat pentru eventualul si nesperatul ajutor. mail: bizance.office@yahoo.com

10. iordache marius - 16/04/2010

Salut , subiectul ma intereseaza fiind in situatie asemanatoare !
Are cineva un avocat bun!!

11. teo v - 12/06/2010

buna ziua , ma intereseaza acest subiect si daca stie cineva sa imispuna ce se intampla daca nu doresti sa semnezi cu cei de la suport colect.

12. grigore vasile - 13/06/2010

si pe mine ma intereseaza ce se intampla daca nu semnam.

13. teo v - 15/06/2010

Azi am fost contactata de catre 2 persoane de la Suport colect, care sub forma unor amenintari subtile mi0au dat de inteles ca este cel mai bine pt mine sa semnez cu ei, am refuzat s0au enervat si au plecat spunand ca ma vor executa zilele urmatoare. Astept sa vad….

14. Grigore Vasile - 21/06/2010

Pt.TEO V.
Ce ati mai rezolvat cu cei de la suport colect,v-au mai cautat?

15. victoria - 25/06/2010

FRATILOR UNDE SUNTETI DE NU MAI DATI NICI O IMFORMATIE?ATI FACUT ROST DE PTR PLATIREA RATELOR LA SUPORT COLECT?VREAU SA STIU CACI SUNT IN ACEEASI SITUATIE CU VOI.A FOST CINEVA EXECUTAT SILIT DE ACESTI DRACI CU CHIP DE INGERI?SA NE SPUNA SI NOUA CE SA FACEM CUM SA PROCEDAM.VA MULTUMESC.S-AU POATE A DAT LEGEA SA NE PREIA INAPOI BCR SI NU AM AUZIT.ASTEPT CIT MAI MULTE RASPUNSURI

16. victoria - 30/06/2010

de ce nu mai scrieti nimic,ce ati facut cu cei de la suport colec v-au executat silit spuneti ne si noa va rog

17. teo v - 06/07/2010

Buna ziua, nu am mai fost contactata de cei de la suport colect …..astept sa vad. in schimb mi-a fost crescuta rata la banca destul de simtitor, iar functionara de acolo mi-a zis ca apar tot in evidenta bcr0ului!???

18. teo v - 06/07/2010

daca apare vreo schimbare am sa anunt

19. grigore vasile - 20/07/2010

ce se mai aude despre Suport Colect? Ati mai aflat ceva?Multumesc!

20. teo v - 29/07/2010

buna, din pacate da…. acum o zi am primit o scisoare de la un executor ca am la dispozitie o luna sa incerc sa vand eu altfel ma va executa silit, fara alte acte judiciare…. acum astept la avocat sa vad ce zice

21. grigore vasile - 30/07/2010

Buna ziua .Executorul este de la BCR sau de la Suport Colect?

22. teo v - 31/07/2010

executorul este de la coface, firma angajata de suport colect…..chiar daca am avut intarzieri, tot am platit ratele, executarea silita in conditiile actualei crize economice si a scaderii valorii imobilelor mi se pare in afara logicii…. atata vraeme cat eu continui sa platesc ratele, nu inteleg de ce a inceput executarea….

23. grigore vasile - 31/07/2010

Ati facut cerere la suport colect pt .restructurare credit?

24. teo v - 01/08/2010

Nu am facut deoarece cu ei ai 3 alternativae: dai toti banii odata, sau platesti tot creditul divizat in 12 rate egale, sau platesti 11 rate normale plus luna 12 restul creditului…… nici o alternativa nu e buna, neavand cum sa dau toti banii in 12 luni….. in contractul cu BCR spune ca isi poate ceda creanta dar se vor respecta partile contractuale, eu am semnat cu bcr pe 25 de ani …..

25. grigore vasile - 04/08/2010

ce ati mai rezolvat cu Suport Colect? Ce a spus avocatul?

26. pirleteanu elena - 11/08/2010

Eu am primit de la suport colect prin posta actul aditional sa-l semnez in fata unui notar ca ma angajes sa platesc 11 luni si in a 12 luna sa platesc restul de suma integral.Nu voi semna asa ceva chiar daca ma executa ptr ca ratele insumate fac tot salariul meu iar sotul este somer.daca ma executa se va vinde apartamentul iar suma restanta care va mai ramane o sa-mi faca oprire pe sal nu mai mult de 30% asa ca n-au decat sa faca ce vor.Eu nu semnez nimic.nu exista lege prin care ma obliga sa dau tot salariul meu,iar daca judecatorul imi pune oprise pe sal iar ma intind pe vreo 20-30 de ani.Iar daca nu voi mai avea nici eu sal chiar nu au ce sa-mi mai faca.Asa ca cititi legea executarilor silite si vedeti ca asa e.

27. grigore vasile - 11/08/2010

o noutate despre suport colect?

28. teo v - 14/08/2010

Buna ziua, daca semnati cu suport veti respecta contractul lor, daca nu va ramane contractul semnat intre dvs si BCR, nu au ce face…..daca veti plati ratele nu va pot in mod normal executa pana cand nu se termina perioada contractuala….din aceasta cauza ei insista si ameninta in ideea sa semnam contract cu ei……in contractul cu BCR scroie ca poate ceda creanta fara sa nre ceara acordul dar se vor respecta conditiile contractuale…..printre care si perioasa imprumutului……eu am platit cu intarziere dar am platit, plus comisioane de intarziere stipulate in contractul cu BCR, deci deocamdata se respecta contractul, astept sa vad pe ce baza ma executa…..sfatul meu nu semnati cu suport, daca nu puteti plati ratele incercati sa vindeti si sa speram ca in curand se vor lua masuri impotriva acestor adevarati”camatari” .

29. teo v - 17/08/2010

parerea mea este sa nu semnati cu Suport colect, deoarece se vor schimba conditiile contractuale si veti fii apoi la regulile lor….Banca a cedat creanta la suport dar se respecta conditiile contractuale semnate dintre banca si dvs, practic daca veti continua sa platiti cum puteti \suport nu ar putea sa va faca nimic.Eu am platit, sunt la zi, chiar daca am intarziat in ultimul an cu platile in mod constant, am primit si o instiintare de evacuare, dar nu cred ca are baza legala atata timp cat am platit…..Inca o data….sfatul meu, nu sunt avocat de emserie dar am consultat cativa….Nu semnati cu Suport colect

moderat - 18/08/2010

RECOMANDARE

Sunt nevoit a va ruga pentru ultima data a nu mai insera in comentariile dumneavoastra link-uri sau adrese de mail; aceste comentarii ajung in spam si acolo vor ramane.

In general adresele de mail le publicati (ignorand alte riscuri) ptr a primii modele de plangeri catre BANCA sau ANPC, dar ignorati ca exista o pagina a blogului cu aceste modele la https://acbdr.wordpress.com/modeledereclamatii/
cereri informative ce pot fi adaptate ptr speta fiecaruia, si care pot fi copiate. In plus, daca solicitati, prin pagina de contact, alte informatii cu siguranta o sa le primiti.

Despre informarea aparitiei de grupuri de interes organizate pe diferite criterii ( oras sau banca ) imi mentin punctul de vedere si nu voi publica acele link-uri. Tinand cont ca este a doua avertizare pe aceasta tema va rog sa acceptati aceasta optiune si sa ramana acest spatiu unul al discutiilor conform cu cel initial, astfel incat sa nu fiu pus in situatia de a cenzura informatii utile trimise dar care sunt insotite de aceste link-uri.Va multumesc.

De asemenea pe http://acbdr.blogspot.com/ gasiti hotarari judecatoresti in spete bancare, si care o sa se actualizeze cu documentele trimise de voi, in scopul de a informa si a da incredere si altor clienti ce vor sa-si apere drepturile. In Romania nu exista PRECEDENTUL JUDICIAR, si nici nu se pot deschide procese colective impotriva unei banci, decat in cazul in care persoanele respective sunt organizate intr-o asociatie.

30. grigore vasile - 29/08/2010

nici o noutate cu suport colect?

31. grigore vasile - 02/09/2010

pt .TEO V
Spuneti-mi va rog cum ati rezolvat cu Suport Colect? Ma intereseaza si pe mine.Multumesc!

32. IONUT M. - 02/09/2010

MA NUMESC IONUT M.

AM SUNAT LA OPC SI NE-AU ZIS SA STUDIEM ORDONANTA ,NU SUNTEM DE SPECIALITATE ,IAR FORMULA DE CALACUL A DOBANZI NE-A OMARAT,VA ROG SA NE AJUTAI CU UN CONTACT SAU ALTCEVA,AM VAZUT DE ASEMENEA SI MODELEUL DE ACT ADITONAL PROPUS DE BCR PENTRU CALCULAREA DOBANZI,CARE NOUA NI-SE PARE O FRAUDA ,AJUTATINE SA DESCURCAM ACEASTA PROBLEMA.

CU REPECT.

33. Dana - 23/09/2010

Buna,ma numesc Dana si sunt in situatia lui teo V mai putin notificarea de la executor. Imi poti spune ce s-a mai intamplat cu ordinul de evacuare ?
Nu vreti sa ne intalnim si sa mergem la o firma de avocatura ?

34. doina - 26/09/2010

pt clenti ING nemultumiti de calculul „nou” al dobanzii, ING s-a hotarat sa ne da o sansa sa fim conform contractelor initiate de ei si semnate de noi .. si dansii: pt o taxa de evaluare a bunurilor ipotecate de 100 sau 150 lei se poate „refinanta” creditul euro cu ipoiteca aliniandu-se la noua dobanda (cf contract).. alte documente necesare: adeverinta de venit

35. andra - 10/11/2010

Buna ziua ,
si eu sunt in aceiasi situatie cu teo , am incercat sa iau legatura cu cei de la Suport Colect , dar degeaba , in schimb mi-au trimis notificari , nu stiu ce sa mai fac ,daca gasesc cumparator la apartament ce fac cu diferenta deoarece preturile au scazut si nu se poate acoperii creditul, care sunt pasii de facut.
Va multumesc.
Andra

36. danila_nebunik - 12/11/2010

mbank te intreb pe tine……tu nu ai avut nici-o-data credit la o banca si sa ramai in urma cu ratele?din cate vad eu pe acest site, blog te dai c-am cu tupeu la oamenii care nu asi mai pot platii ratele din anumite motive.te-ai pus vre-o data in situatia la vre-un om care are datorii la banca si care nu asi mai poate platii datoriile din mai multe motive?nu cred………asa ca te rog cand mai faci oamenii prosti, sclavi sau cum ati vine tie prin mintea aia proasta te rog sa te gandesti mai antai.nimeni nu a vrut sa ajunga acolo unde a, ajuns.la asemenea salarii de mizerie eu cred ca bancile ar trebuii sa acorde mai multe sanse clientilor de a platii ratele in continuare si nu se vanda clientii la recuperatori.crede ca rezolva ceva cu asta?

37. ina - 14/11/2010

deunazi recomandam cu caldura unor prieteni ING, azi …pentru cei ce veti da curs reclamelor ING.. aceasta banca are un personal f slab calificat care nu stie sa dea un raspuns la nici o intrebare..mai nou nu isi onoreaza „contractele” si nu sta la discutii cu clientii, TOATE BANCILE SUNT IN ACEASI OALA..cautati sa evitati refinantarile sunt un consum de bani, timp si energie inutil..sunt client ING si sunt ff nemultumit de relatia cu ING..”la pomul laudat nu te du cu sacul” Protectia consumatorilor?am apelat de doua ori la ei si fis….

38. Florin - 27/11/2010

Stie cineva care sunt pasii necesarii eliberarii de sub ipoteca a unui imobil ?
Mie banca imi cere sa semnam un act aditional la contract (in prezenta notarului) si un act aditional la contractul de ipoteca. Mi se pare prea complicat si costisitor…
Nu ar fi mai simplu sa imi dea scris ca este de acord cu radierea ipotecii ? Sau nu ar fi deajuns…

39. ina - 11/02/2011

pe 17.02.2011 am intrevedere cu ing in procesul de “plangere” la ANPC sunt foarte curioasa de persoana ce va fi trimisa de banca la “intrevedere”.Va fi oare persoana care in momentul in care am rambursat anterior 1000 de euro mi-a calculat dobanda pentru o zi de decalaj zi scadenta(duminica)- zi de operare a rambursarii(luni)pentru tot creditul de 30000 desi ulterior ratele mele au fos calculate egale nu cu o zi in minus la prima rata? Sau poate va veni geniul care a propus si aprobat noua prezentare a “Lista-ei de dobanzi, valabila incepand cu 01 februarie 2011″ unde a modificat termenul de “rata”cu cel de “indice” sperand sa scoata contactele incheiate inainte de 21.06.2010 de sub obligativitatea aplicarii “ratei de referinta” astfel formulate in contracte. Sunt curioasa deasemenea cum va aplica ANPC sintagma”in cazul contractelor de credit incheiate inainte de 01.06.2010, pt clientii care vor opta pana in data de 03.30.2011 pt formula de calcul a dobanzii bazata pe rata interna de referinta a ing bank, valoarea acestei rate de refrinta este (…) de 4% pentru Euro clasic si creditul de nevoi personale cu garantie ipotecra in euro” intrucat eu ca client nu am optat si nu optez pt acest mod de calcul.
CLIENTI ING TREZITI-VA MODUL DE ABORDARE A CONTRACTELOR INAINTE DE 01.06.2010 ESTE ABUZIV.Stiu ca sunt o visatoare dar am dreptate iar ING ar trebui sa angajeze si sa stimuleze salariatii profesionisti care sa ramana in sistem. o clienta care a optat pt ING BANK PT TRANSPARENTA dobanzilor si clauzelor contractuale aplicate

40. ina - 24/03/2011

am primit si raspunsul de la ANPC- in fapt acesta a constat in copia unui mail care nu avea nimic in comun cu plangerea mea. Oamenii astia sunt bugetari -salariile si-le primesc din impozitul platit de noi marea masa de prosti. Scuza d-nei: ei nu au experti pe calculul dobanzilor bancare si au gasit de cuviinta sa trimita cu material de la banca.Dar de ce nu a consultat la o cafea o prietena si sa fi trimis la ING solutia mea, modul meu de calcul?.Oare de ce? pt ca eu clientul sunt un rahat in mare masa a prostimii, iar Banca e BANCA. Nu stiu cum si-a macat azi pranzul, in locul ei mi-ar fi stat in gat, m-as fi simtit o incompetenta-practic pot sa fac dovada ca Banca mi-a scazut din soldul creditului dobanda contestata de mine, prob e ca inainte de a face cerere de rambursare pt lunile cu aceeasi problema scadenta in zile de sambata, duminica un angajat a bancii mi-a raspuns „dob pt 1(2) zile se calculeza la intreg creditul din sold”. si pt 5 euro atunci, 10 in feb 10 in martie sa pierzi timp pe scarile tribunalului?De asta credeam ca exista ANPC sa scurteze agonia clientilor pagbiti.Dar ANPC nu are specialisti dar probabil incaseaza salarii pe timpul pierdut degeaba.Rusine

41. ina - 14/04/2011

azi am avut un soc ing bank (precum ANPC bacau) pe langa ca nu stie sa calculeze o dobanda la o suma rambursata anticipat pt o zi de week-end (sau ma rog o calculeaza cum vrea”muschii” ei la tot soldul datorat si nu la suma partial rambursata anticipat)mai nou salariatii nu stou citi NUMERE-in fapt un numar de contract si astfel m-am trezit ca a dus o rambursare anticipata solicitata pe un nr de contract in alt contract(noroc ca ambele erau ale mele!!!) Cum pot fi trasi la raspundere pt greseli repetate aceste „banci?Daca noi clientii facem o sesizare nefondata suntem taxati cu 60 lei, pe cand despagubiri pt clienti platite de banca pt slaba calificare a personalului ce opereaza in numele ei?

42. ellsa - 12/09/2011

Sc Suport Colect Srl …da va poate executa intr-un final.Sunt in situatia asta, am incercat sa negociez un acord de plata cu ei (prin intermediul executorului judecatoresc pt ca direct nu am reusit sa dau de ei) si mi-au cerut sa rambursez intreaga suma in 6 luni/rate egale ceea ce este imposibil, si cum creditul a fost la bcr de nevoi personale dar garantat cu ipoteca au scos apartamentul la licitatie.

43. George - 16/11/2011

lucrez in presa si sunt jurnalist. in prezent documentez un subiect legat de mafia executorilor bancari. imi puteti prezenta detaliat cazuri? a fost cineva executat silit?
George

44. dodacris - 04/12/2011

Pentru toti cei care au probleme cu Suport Colect.
DACA NU A-TI SEMNAT NIMIC CU EI SI DACA VA PLATITI IN CONTINUARE RATELE LA BANCA…NU VA POT EXECUTA!!!
ORICINE SPUNE ALTCEVA MINTE!!!
Iar firma COFACE, face parte ca si Suport Colect si BCR din grupul Erste.
Daca indepliniti cele 2 conditii de mai sus, nu-i mai bagati in seama!
Nu fac altceva decat sa incerce sa va sperie!

45. flo - 03/02/2012

buna seara,si eu am probleme cu sc suport colect srl,dar de doi ani nu au mai dat nici un semn de viata,am ramas pe doua luni restantasi cei de la bcr mi-au vadut dosarul la aceasta firma FANTOMA,fara sa ma anunte nimeni,la un momendat am primit o hartie de la cadastru cum ca bcr si-a ridcat ipoteca de pe ap si si-a pus ipoteca firma recuperatoare.cum a putut aceasta firma sa-si puna ipoteca pe ap fara instiintarea mea?cum a putut bcr-ul sa-mi vanda dosrul fara a ma chema la o reconculiere?de doi ani nimeni nu actioneaza cu nimic

46. ion - 19/03/2012

salut george am si eu un caz poti sa ma suni la tel 0768495633 ?
te rog

47. suparatu - 18/04/2012

Eu sunt din august 2010 la Suport colect, dar sunt cu ratele la zi conform ultimului grafic dat de BCR. In schimb am primit o notificare de la Suport Colect cu parafa unui executor judecatoresc sa platesc in 30 de zile ca daca nu ma executa. A fost executat cineva de Suport colect pana acum? Pot sa ma execute chiar daca am platit la zi?

48. suparatu - 18/04/2012

Eu sunt din august 2010 la Suport colect, dar sunt cu ratele la zi conform ultimului grafic dat de BCR. In schimb am primit o notificare de la Suport Colect cu parafa unui executor judecatoresc sa platesc in 30 de zile ca daca nu ma executa. A fost executat cineva de Suport colect pana acum? Pot sa ma execute chiar daca platesc la zi?

49. mioara - 09/10/2012

buna ziua. ma intereseaza si pe mine subiectul.am un credit ipotecar de la bcr cesionat catre suport colect si acum sunt data la executor judecatoresc.mai are rost sa sper ca nu ma vor executa?

50. andreia din arad - 24/11/2012

Buna ziua si eu sant in aceasi situatie am platit 2 ani la bcr dupa care am ramas cu cateva rate in urma care leam platit si am platit si penalizare si la un interval de 2 luni mam trezit cu o scrisoare ca mau luat suprt colet si sa ma prezint la biroul domnului care se ocupa de situatie de la suport colet si miau zis ca nu este nici o problema ca eram disperata si mia zis ca daca platesc 6 luni fara probleme si o rata de 1000 de eur imi preia din nou dosaru banca bcr dupa care a trecut aproape un an si am vb cu dansi sami scada rata la 600eur si ma pus sa semnez actele ca un an de zile merg cu rata de 600 si dupa cateva luni la fel ma preia bcr si akm de vreo luna am fost chemata la birou ca daca am sa achit suma integral sau sa ma gandesc la o rezolvare ca banca nu mai au oferte si nu ne mai ia inapoi deci ce este de facut .

51. STEFAN IOAN - 28/11/2012

ADMINISTRATORUL SPECIAL AL SC STEAUA DE MARE SA EFORIE NORD informeaza cei 360 creditori si 2063 actionari descoperirea vanzarii frauduloase prin incalcarea flagranta a legii a celor 3 hoteluri inclusiv intreaga avere la pretul derizoriu de 2,5 milioane EURO(evaluarea la standarde internationale fiind de 23,6 milioane EURO),astfel incat creditorii sunt pagubiti cu intreaga suma inscrisa in tabelul de creante iar actionarii cu suma de 750 EURO/CUPON PRIVATIZARE fiecare(18,7 EURO/ACTIUNE).
Au fost sesizate organele Parchetului – Dosar 130/P/2011 al DNA CONSTANTA.
Pentru recuperarea pagubei,creditorii si actionarii sunt invitati sa se constituie parte civila cu sumele pagubite,cererile pot fi trimise catre Parchet si prin scrisdare recomandata cu confirmare de primire,scutita de taxa judiciara de timbru.Eventuale relatii la telefon 0728.504.896.Va asiguram sprijinul nostru gratuit.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: